Loading...
managementul-marketingului-plan-invatamant2018-02-05T09:50:16+00:00

Plan de învățământ

       Plan de învățământ anul de studiu 1, semestrul 1, anul universitar 2013-2014

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Managementul marketingului 7 E 2 2 4 Marketing
2. Managementul relational 7 E 2 2 4 Marketing
3. Metodologia cercetarii 4 V 1 1 2 Relatii economice internationale
4. Psihosociologia comunicarii 4 V 1 1 2 Filosofie si Stiinte Socio-Umane
5.1 Strategii de marketing in turism 8 E 2 2 4 Marketing
5.2 Managementul calitatii 8 E 2 2 4 Business, Stiintele comsumatorului si Managamentul calitatii
Total discipline obligatorii si optionale 30 8 8 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 1, semestrul 2, anul universitar 2013-2014

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Marketing strategic 8 E 2 2 4 Marketing
2. Strategii de pret 8 E 2 2 4 Marketing
3. Strategii de comunicare integrata de marketing 7 E 2 2 4 Marketing
4.1 Tehnologie comerciala 7 E 2 2 4 Business, Stiintele consumatorului si managementul calitatii
4.2 Management turistic 7 E 2 2 4 Turism si Geografie
Total discipline obligatorii si optionale 30 8 8 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 2, semestrul 1, anul universitar 2014-2015

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Publicitate si planificare media 7 v 2 2 4 Marketing
2. Managementul canalelor de marketing 8 E 2 2 4 Marketing
3. Managementul marcii si dezvoltarii noilor produse 7 E 2 2 4 Marketing
3. Managementul marcii si dezvoltarii noilor produse 7 E 2 2 4 Marketing
4.1 Audit de marketing 8 E 2 2 4 Marketing
4.2 Analiza mediului de marketing 8 E 2 2 4 Marketing
4.3 Sisteme inteligente de asistare a deciziilor in marketing 8 E 2 2 4 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 8 8 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 2, semestrul 2, anul universitar 2014-2015

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1.1 Managementul tranzactiilor 5 V 2 2 4 Relatii economice internationale
1.2 Management strategic 5 V 2 2 4 UNESCO pentru administrarea afacerilor
2. Seminar stiintific: proiecte aplicate in marketing 10 V 2 2 Marketing
3. Practica de specialitate 15 C 20 20 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 2 2 22 26
4. Disertatie 10 E Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 40 2 2 22 26

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

Top